Her kan du får hurtig hjælp til selvhjælp. Klik på teksten for at se svaret
På din ordrebekræftelse som du modtog kort efter dit køb, kan du se den forventede afsendelsestid på din ordre.
Husk afsendelsestiden står som hverdage og du skal derfor ikke tælle weekender og helligdage med.
Vi kan ikke opdele din ordre i flere leveringer, men vi bestræber os hurtigst muligt på at sende din samlede bestilling. Du har mulighed for at kontakte vores kundeservice og annullere den vare du venter på, og herefter lægge en ny ordre på denne vare alene, hvis dette ønskes.
Hvis du ikke har modtaget besked om at din ordre er pakket, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ringe til os på +45 3535 6006 eller hvis uden for åbningstid på email service@beawear.eu
Normalt leveres din ordre 1-2 hverdage efter afsendelsen. Du har modtaget en e-mail fra os med et Track & Trace (sporingsnummer), hvor du med dette, kan spore din pakke og finde frem til hvor den befinder sig. Husk det er et krav, at du har navn på din postkasse. Skulle pakken alligevel ikke dukke op, beder vi dig kontakte os på service@beawear.eu, hvor vi kan hjælpe dig med det videre forløb.
Nej, du skal foretage din bestilling via vores webshop. Ønsker du at hente varerne i butikken, kan du bestille og forudbetale med Click & collect
Du modtager din ordrebekræftelse inden for få minutter efter betalingen er godkendt. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse skal du tjekke din uønsket post / spam filter. Ligger din bekræftelse heller ikke der, så er det formentlig fordi du har indtastet din e-mail forkert og du skal derfor kontakte kundeservice på service@beawear.eu eller +45 3535 6006
Find de varer du ønsker at bestille og gå til kassen. Her er et felt til indtastning af rabatkode / tilgodebevis. Bemærk: Tilgodebevis og eller rabatkode fra butikken kan ikke bruges online, og omvendt.
Vælger du under bestillingen leveringsmetoden “Afhentning” kan du hente din ordre i vores butik på Nørrebrogade 5, 2200 København N. Vi sender en email til den ved bestilling oplyste email adresse, så snart varen er klar til afhentning. I de fleste tilfælde vil din pakke være klar til afhentning samme dag, hvis du har bestilt på en hverdag inden kl 12.00, men vent venligst med at afhente din pakke indtil du har fået en bekræftelse på email.
- Dankort
- VISA
- VISA / Dankort
- VISA Electron
- MasterCard
- Maestro
- Gavekort
- MobilePay
- PayPal
- ViaBill Del-betalning eller faktura
- EAN Fakturering (Kun ved køb over 2000 kr. inkl. moms - kontakt kundeservice +45 3535 6006)
Har du valgt betaling med betalingskort, hæver vi først pengene på din konto den dag vi afsender din ordre fra vores lager. Beløbet bliver i de fleste tilfælde reserveret på din konto med det samme. Det fremgår som oftest i din netbank, hvis beløbet er reserveret, og kan vises som "ikke tilgængeligt".
Har du valgt betaling med Viabill opkræves første betaling den dag vi afsender din ordre.
Ja. Oplysninger du indtaster, er krypterede (SSL) og hverken Army Star eller tredje parter har mulighed for at læse dine betalingsinformation.
Det kan du læse meget mere om, under Forsendelse og levering
Bemærk vi benytter afsendelsestid, og ikke leveringtid. Når du er inde på varen og vælger den farve og størrelse du ønsker, vil en afsendelsestid fremkomme lige over købsknappen på varen. Står der 1-2 hverdage er varen på lager og afsendes med det samme fra vores lager. Er afsendelsestiden længere, er varen på vej hjem fra den respektive leverandør og er derfor ikke på lager. Vi afsender alle ordrer hurtigst muligt og vi kan i få tilfælde optimere på afsendelsestiden.
Leveringstiden er op til den transportør du vælger, GLS og Post Danmark leverer normalt inden for 1-2 hverdage
Du kan IKKE afhente din ordre på vores lager, men du er velkommen til at hente den i vores butik hvis du bestiller som "Click & collect". Du kan vælge dette når du går til kassen.
Ja, alle ordre har Track & Trace. Du modtager automatisk en e-mail med Track & Trace sidst på dagen hvor pakken afsendes.
Hvis vi endnu ikke har pakket din ordre, kan det oftest godt lade sig gøre, men skynd dig at ring på +45 3535 6006
Nej, vi har pt. ingen transportører som ønsker at tilbyde lørdags levering.
Vær opmærksom på, at du i de fleste tilfælde først vil kunne se data på din pakke, efter at transportøren har scannet den ind i deres system - det vil typisk være om aftenen samme dag som du har modtaget sporingsnummeret.
BEMÆRK: Har du fået dit sporingsnummer efter kl 15:00 kan det ske pakken først afhentes og scannes af transportøren næste hverdag til aften.
Ja, vi sender med PostNord til Grønland, Færøerne og Island. Levering sker med skib eller fly, du vælger leveringsmetode og pris i kurven. Bemærk at vejret kan have stor indflydelse på levering til disse lande.
Bemærk: Når du kommer til betalingen skifter alle priser til at være eksklusiv moms, og told og moms vil blive opkrævet af PostNord ved levering.
Vi linker til den relevante størrelsesguide inden på hver vare. Du kan også finde en liste over alle størrelsesguides på denne side.
Det kan i nogle tilfælde lade sig gøre, kontakt os på mail service@beawear.eu
Har du set vores beskrivelse, detaljer og materialer? Vi har på størstedelen af vores varer en grundig beskrivelse af varen og dens egenskaber fordelt på 3 tabs i bunden af siden.
Økologisk bomuld krymper med ca. 1-6% og genanvendt polyester krymper ikke. Bemærk dog nogle modeller allerede er vasket (washed) og krymper derfor minimalt.
I nogle tilfælde kommer varen på lager igen og andre er varen udsolgt permanent. Du er velkommen til at kontakte os på mail service@beawear.eu, for at få en mere præcis dato.
Du kan i mange tilfælde, skrive dig op til at få besked, når varen er på lager igen. Vælg din farve og størrelse og indtast din email i det felt som fremkommer.
Send IKKE den defekte vare retur uden aftale med vores kundeservice, da vi ikke har mulighed for at genkende din reklamation eller refundere returfragt som du selv har betalt.
Tag et billede af den defekte vare og upload det sammen med en beskrivelse i denne reklamations formular
Send IKKE den forkerte vare retur uden aftale.
Tag et billede af den forkerte vare, gerne hvor stregkode eller varenummer er synlig og upload det sammen med en beskrivelse i denne reklamations formular
Du har 30 dages fuld returret fra modtagelsen af pakken. Du har mulighed for at aflevere returpakken i vores butik eller sende den til vores lager.
Du har 30 dages fuld returret fra modtagelsen af pakken. Du har mulighed for at aflevere returpakken i vores butik eller sende den til vores lager.
Vi behandler oftest alle returordrer næstkommende hverdag efter modtagelsen. Det hjælper ikke at rykke os, vi behandler alle returpakker så hurtigt vi kan. I travle perioder kan der gå op til 7 dage fra modtagelsen før den behandles. Hvis du har sendt din returordre som en pakke kan du med fordel tjekke dit sporingsnummer og se om vi har modtaget den.
Vi tager ikke imod personlige henvendelser på vores lager, men vi tager imod returordre inden for butikkens åbningstid. Mandag-Fredag 10:00-18:00 Lørdag 10:00-17:00 Søndag 12:00-17:00 Bemærk: Du får ikke en kvittering ved indlevering, denne kommer på mail få dage efter. Hvis du ønsker og bytte til en anden vare kan du lægge en ny Click and Collect ordre på forhånd og afhente den på samme tid som du afleverer returordren eller du kan købe den nye vare i butikken. Webshoppen og butikken har separate betalingssystemer, så der kan desværre ikke ombyttes direkte eller refunderes kontant, når varen(e) er købt online. Vi tager ikke imod henvendelser på vores lager i Nannasgade.
Du skal regne med, at der går 2-5 hverdage inden du kan se beløbet på din konto efter du har modtaget en bekræftelse på mail fra os. Ved MasterCard og lignende kan du have en kreditaftale hvilket gør, at beløbet først er tilgængeligt i næste kreditperiode. Din kortudsteder/bank kan oplyse nærmere omkring dette.
Ja, kom og besøg os på Nørrebrogade 5, 2200 København
Du kan købe et gavekort her
Ja, du kan tilmelde dig her
Har du nogle forslag eller kommentarer til forretningen, skal du være meget velkommen til at kontakte os på service@beawear.eu
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 12-24 timer.
Du kan skrive til os service@beawear.eu eller ringe på +45 3535 6006 alle hverdage 10.00-12.30 & 13.30-15.00