FAQ – Frequently Asked Questions

Problemer med min ordre

Returnering

Jeg har modtaget det forkerte produkt/størrelse

Kontakt vores kundeservice på info@beawear.dk og vedhæft gerne et billede af fejl/mangler hvis det kan hjælpe os med at forstå fejlen. Vi hjælper dig naturligvis så hurtigt vi kan.

Jeg har ikke modtaget min ordre

Vi bestræber os på at afsende alle ordrer, hvor alle varer er på lager inden for 1-2 arbejdsdage, hvis ordren er placeret en hverdag inden kl. 12.00. Hvis en vare har længere afsendelsestid, vil dette fremgå på den enkelte størrelse og/eller farve. Det er den længste afsendelsestid, der er bestemmende for, hvornår en ordre sendes. Er en vare i restordre oplyser vi en alternativ afsendelsestid. Der er ikke mulighed for at få foretaget dellevering af ordren.

Mener du stadig ordren burde være kommet frem, så kontakt vores kundeservice på info@beawear.dk

Jeg mangler noget fra min ordre

Kontakt vores kundeservice på info@beawear.dk hurtigst muligt, så hjælper vi dig naturligvis, så hurtigt vi kan.

Hvordan returnerer eller bytter jeg hele eller noget af min ordre?

Når du handler hos Be A wear har du 14 dages fuld returret. Returretten løber fra den dag, du modtager din ordre. Du skal underrette Be A wear inden 14 dage, om at du ønsker at gøre brug af returretten, herefter skal pakken være Be A wear i hænde efter senest 14 dage.

Når du benytter dig af returretten, skal du selv betale for fragten, og returnering sker på eget ansvar.

Ønsker du at aflevere din pakke selv, er du velkommen til at aflevere din pakke i vores butik på Nørrebrogade 5, 2200 København N. Der er åbent mandag-fredag 10-18, lørdag 10-17 og søndag 12-17. Bemærk: du får ingen kvittering ved afleveringen, men modtager en email inden for 1-3 hverdage. Der kan desværre ikke ombyttes direkte eller refunderes kontant, når varen(e) er købt online.

Hvordan ved jeg, om I har modtaget min returnering?

Du modtager en e-mail 1-3 hverdage efter vi har modtaget din returnering. Har du ikke hørt fra os inden for 3 hverdage, så kontakt vores kundeservice på info@beawear.dk.

Hvor hurtigt får jeg mine penge retur?

Vi refunderer beløbet for dine returnerede varer til det betalingsmiddel, der blev benyttet ved bestillingen. Der kan gå op til 5 arbejdsdage fra vi modtager dine varer retur, til der sker refundering.
Bemærk: Nogle korttyper er længere tid om at behandle beløb der refunderes. For Mastercard Credit gælder at pengene vil være på din konto d. 1. i den efterfølgende måned, hvis refundereingen er sket inden d. 20 i måneden, ellers næste måned.

Kan jeg returnere eller bytte hvad jeg har købt online i den fysiske butik?

Ja, ønsker du at aflevere din pakke selv, er du velkommen til at aflevere din pakke i vores butik på Nørrebrogade 5, 2200 København N.

Der er åbent mandag-fredag 10-18, lørdag 10-17 og søndag 12-17. Bemærk: du får ingen kvittering ved afleveringen, men du modtager en email inden for 1-3 hverdage. Der kan desværre ikke ombyttes direkte eller refunderes kontant i vores fysiske butik.

Betaling, gavekort og rabatkoder

Levering

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

  • Dankort
  • VISA
  • VISA / Dankort
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro
  • JCB
  • MobilePay

Hvordan indløser jeg gavekort og rabatkoder?

Find de varer du ønsker at bestille og gå til kassen. Her er et felt til indtastning af rabatkode / tilgodebevis.

Bemærk: Tilgodebevis og eller rabatkode fra butikken kan ikke bruges online, og omvendt.

Hvor hurtigt leverer I?

Vi bestræber os på at afsende alle ordre, hvor alle varer er på lager, inden for 1-2 arbejdsdage hvis ordren er placeret en hverdag inden kl. 12.00. Hvis en vare har længere afsendelsestid, vil dette fremgå på den enkelte størrelse og/eller farve. Det er den længste afsendelsestid, der er bestemmende for hvornår en ordre sendes.

Hvad er click & collect?

Vælger du under bestillingen leveringsmetoden “Afhentning” kan du hente din ordre i vores butik på Nørrebrogade 5, 2200 København N.  Vi sender en email til den ved bestilling oplyste email adresse, så snart varen er klar til afhentning. I de fleste tilfælde vil din pakke være klar til afhentning samme dag, hvis du har bestilt på en hverdag inden kl 12.00, men vent venligst med at afhente din pakke indtil du har fået en bekræftigelse via email.

Hvad er mulighederne for international levering?

Vælger du i kassen et leveringsland uden for EU vil priserne skifte til ex. moms. Du kan blive opkrævet moms, told og yderligere afgifter ved eller efter levering. Kontakt toldmyndighederne i leveringslandet, hvis du er i tvivl.

Hvad koster levering?

Du kan i kassen se priser for levering, så snart du har valgt dit leveringsland.

Varer & lager

Kontakt os

Størrelsesguide

Kommer snart – Kontakt kundeservice hvis du har spørgsmål til størrelsesguide

Hvordan ved jeg om en vare kommer på lager igen?

Har du indtastet en email til at få besked når varen er på lager, vil du modtage en email så snart varen kan bestilles igen. Varer fra LangerChen, Mandala, Naturaline og de fleste varer fra Wunderwerk kan vi normalvis ikke få på lager igen.

Har du et helt andet spørgsmål, som du ikke kunne finde svar på eller har du ris eller os du gerne vil dele med os?

Ring til os på 5135 4035 mandag-onsdag mellem 9-15 eller skriv en email til info@beawear.dk. Vi bestræber os på at svare jeres emails så hurtigt som muligt, hvor du kan forvente svar inden for 1-2 dage. Du kan også skrive til os på vores officielle Facebook side facebook.com/beawearcph, hvor vi ofte er lidt hurtigere til at svare! 

Hvis der er tekniske problemer, så ring hurtigst muligt til os i butikken på 35356006, så vi kan kontakte vores webshop afdeling med det samme. Undgå venligst at ringe til butikken, hvis dit spørgsmål drejer sig om vores online butik. 

Del denne side:

Giv mig besked Vi informerer dig hvis varen kommer tilbage på lager. Indtast din bedste e-mail i feltet herunder.
E-mail Vi deler ikke din email med andre